3 dlg setje DOTJE roze V667
2 dlg pakje "Stitch" V667

alle voorraad in 1

Bekeken producten

Informatie

Gastenbook ( 139 ) RSS Feed

Bijdrage van Elza
Elza
Wat een feestje om hier te mogen shoppen! De poppenmode is werkelijk prachtig en zo zorgvuldig gemaa ...
10-12-2024
Bijdrage van Sietske van der bij
Sietske van der bij
Dotje is vandaag aangekomen, Superleuk, denk dat mijn kleindochter er heel blij mee is,<br/>Dankjewe ...
04-12-2024
Bijdrage van Margreet
Margreet
Heel blij ben ik met de nieuwe garderobe voor mijn oude pop, die ik 65 jaar geleden van Sinterklaas ...
19-11-2024
testblok

2 dlg pakje Änna & Elsa " Frozen

2 dlg pakje hoody V668A

2 dlg pakje Anna & Elsa

.Dit artikel is op voorraad en wordt na 1 a 2 dagen verzonden. In geval dat u ook kleding besteld die NIET op voorraad is en dus nog gemaakt moet worden , wordt dit artikel tegelijk daarmee verzonden na max. 2 weken. 

Meer details

Waarschuwing: Laatste items op voorraad

9,95 €

Meer informatie

2 dlg pakje Anna & Elsa

2 dlg pakje Anna & Elsa Top met korte mouwtjes en halsboordje.Sluit achter met klittenband.Applcatie "Anna & Elsa  en naam "Anna & Elsa"op voorpand d. Bijpassende lange broek met elastische taiileband en fake gulp..(evt. overige kleding/accesoires apart verkrijgbaar. excl. pop)

2 op voorraad  (niet meer bestellen dan de voorraad aangeeft aub!)

Dit artikel is op voorraad en wordt na 1 a 2 dagen verzonden. In geval dat u ook kleding besteld die NIET op voorraad is en dus nog gemaakt moet worden , wordt dit artikel tegelijk daarmee verzonden na max. 2 weken.